Міжнародна команда розробляє в Україні унікальний продукт, яким зможуть користуватись в усьому світі
Протягом тривалого часу Україна була таємною силою, що підтримувала велику кількість західних IT-компаній, надаючи талановитих програмістів. Але є дещо більше за просте задоволення попиту.

Рушіями ALTstage є українські ініціативи та прагнення. ALTstage також демонструє, як мистецькі практики можуть бути рушійною силою розвитку IT, а не тільки використовувати існуючі технології.

ALTstage пишається своїм мистецьким походженням, але це технологія, яку можна адаптувати до всіх сфер життя. ALTstage може використовуватись для різних видів презентацій, від корпоративних до наукових, так само як і в освіті, спорті, геймінгу тощо.
Чому це так цікаво
ALTstage — це нове творче середовище
вистави, створені в ньому, відрізняються і від театральних вистав, і від їхніх екранних еквівалентів
ALTstage — це нове життя для театру
світ вже ніколи не буде таким, як до 2020-го і ми даємо відповідь на цей виклик
ALTstage наближає театр до нових глядачів
ця техно-іграшка привертає до себе увагу інтерактивними можливостями, міксом цифрової і фізичної реальностей, інноваційністю технології
Етапи і таймлайн проєкту:
Восени 2020-го
ми оголосили конкурс на участь в експерименті, відкритий для митців, що працюють із танцем, рухом і пластикою
З початку 2021-го
ми проводимо спільне дослідження, в якому беруть участь четверо митців (переможців конкурсу), що запропонували для трансформації танцювальні вистави, створені ними раніше
Протягом лютого-квітня 2021-го
матеріал для ALTstage-версій вистав було відзнято, оброблено та змонтовано
Одночасно
розроблялося програмне середовище застосунку ALTstage
На початку липня 2021-го
ми презентуємо результати дослідження і прототип технології
У серпні 2021-го
буде розроблено платформу, що дозволить кожному створювати презентації у форматі ALTstage
Як буде виглядати результат
Ми запрошуємо вас до театрального простору і пропонуємо порівняти одні й ті самі вистави у двох різних форматах
Live
у середовищі, що поєднує фізичну реальність танцівників, глядачів і сцени з танцем у доповненій реальності
Home
сценою стане клавіатура та екран ноутбука чи комп'ютера, а танець відбуватиметься у цифрових реальностях 2D та 3D
Шлях від ідеї до втілення в проєкті ALTstage складається з етапів, які ніхто до цього не поєднував в одне ціле
Ми працювали і з давно перевіреними технологіями — на кшталт хромакею — і з тим, чого до нас ніхто не робив: наприклад, із синхронізацією потоків контенту звичайного та волюметричного відео в екранній та доповненій реальностях.
Ідея полягала в тому, щоби вивести в доповнену реальність не намальовані комп'ютерні моделі, а справжнє відео танцівників
Ось що для цього потрібно було зробити:

І етап
— відеозйомки у студії з хромакей. Після обробки ми одержали матеріал, у якому танцівників було відділено від фону та їх можна було переносити до будь-якого іншого середовища.

ІІ етап — зйомки волюметричного відео для доповненої реальності. Для цього ми використали можливості приладу Azure Kinect. Для нас було важливим поєднання в ньому 12-мегапіксельної відеокамери та датчика глибини. Відеокамера записує звичайне двовимірне зображення, а інфрачервоний датчик визначає відстань від камери до кожного пікселя в цьому зображенні.
Коли ці дані об'єднуються, картинка на виході перестає бути пласкою: кожна її точка, на додачу до координат X та Y, одержує координату Z. Наше відео з двовимірного перетворюється на тривимірне.

ІІІ етап — створення програмного середовища, в якому доповнена реальність була б синхронізованою з реальністю відео на екрані. Система повинна об'єднати два пристрої: ноутбук, що відтворює відео (на екрані чи проєкції) та смартфон чи планшет у руках глядача, що відтворюють доповнену реальність.

Для синхронізації у просторі ми використали маркери. Маркер потрапляє в об'єктив камери смартфону та надає мобільному застосунку ALTstage інформацію про те, в якому місці потрібно розмістити об'єкти AR і якого розміру вони повинні бути.
А от синхронізація в часі — інновація розробників ALTstage. Вона реалізована за наступним принципом: відеоплеєр, який ви бачите на екрані ноутбуку, та застосунок у смартфоні під'єднані до хмарного сервера та одночасно одержують від нього команди на запуск відео й доповненої реальності. Завдяки цьому танцівники на екрані та перед ним можуть взаємодіяти, ви можете одночасно зупинити відео та AR або сповільнити відтворення, щоби детальніше придивитися до рухів танцівників.

IV етап розробки — налагодження UX та UI — тобто створення такого способу взаємодії всіх елементів між собою, при якому користувач зі смартфоном в руках не звертав би уваги на складність технології, а просто одержував задоволення від перегляду: вистави, презентації, освітньої програми чи дефіле.
креативний продюсер
Антон Овчінніков
Команда проєкту
Всеукраїнська асоціація «Платформа сучасного танцю» створена у 2015 році спільнотою професіоналів під час проведення фестивалю сучасного танцтеатру Zelyonka FEST. Поштовхом для створення «Платформи» стало спільне розуміння необхідності створення організації, яка б:
- опікувалася налагодженням зв'язків у середині професійної танцювальної спільноти сучасного танцю;
- сприяла створенню міжнародних проєктів і контактувала з міжнародними організаціями в царині сучасного танцю;
- займалась промоцією сучасного танцю як жанру експериментального сценічного мистецтва та розширенням глядацької аудиторії;
- шукала можливості для фінансування проєктів;
- встановлювала зв'язки з мистецькими інституціями інших напрямків для створення міждисциплінарних проєктів.
Всеукраїнська асоціація «Платформа сучасного танцю»
проєктний менеджер
Олександр Маншилін
автор ідеї та художній керівник
Макс Шумахер
POST THEATER — спільнота, що створює мультимедійні перформанси та досліджує поєднання аналогових та цифрових носіїв у виконавському мистецтві, охоплюючи всі художні жанри та форми.

POST THEATER був заснований у Нью-Йорку, згодом переїхав до Берліна, а потім — до Штутгарта. Спільнотою створено та представлено більше ніж 50 постановок у понад 30-х містах 20-ти країн світу, переважно в Європі та Азії.

POST THEATER починається заново у кожному проєкті, намагаючись кинути виклик логіці неоліберального, маркетингового світу. Наш намір — сприяти розвитку утопічного духу не лише в мистецтві, а й у суспільстві загалом.

www.posttheater.com <<
Post Theater
координаторка в роботі хореографів із цифровими технологіями
Марія Пяткова
проєктний менеджер
Святослав Криворучко
WeAR Studio займається розробкою віртуальної та доповненої реальності повного циклу. Головная місія WeAR Studio полягає в тому, щоб змінити світ за допомогою VR, AR та MR технологій, тому особлива увага приділяється етапу пошуку ідеї для будь-якої бізнес-концепції, експертному 3D-моделюванню та розробці ноу-хау для скорочення часу виходу на ринок.
Компанія має багаторічний досвід у створенні програм для роздрібної торгівлі та електронної комерції, маркетингу та продажів, виробництва та обладнання, автомобілебудування, освіти та навчання персоналу, архітектури та дизайну, туризму та розваг, друкованих ЗМІ та мистецтва, громадської безпеки та охорони здоров'я.
Серед клієнтів WeAR Studio — Danone (Франція), Skoda (Чеська Республіка), Pepsi, Pet Krewe & H5 (США), Vintage Production (Україна), Protagon (Канада), ALLO (Україна), Medicover (Швеція) та багато інших.

www.wear-studio.com <<

WeAR Studio
головний операційний директор (СOO)
Євгеній Федько
менеджерка з комунікацій
Тетяна Ландесман
PR-аґенція "Bagels & Letters" (Харків) займається підтримкою соціальних та культурних проєктів. Забезпечує всебічний інформаційний супровід, менеджмент рекламних кампаній, логістику проєктів тощо.
Аґенція відома, в першу чергу, завдяки різноманітним проєктам соціального спрямування та у культурній сфері, підтримці волонтерської діяльності, налагодженню зв'язків між різними організаціями.
PR-аґенція "Bagels & Letters"
Проєкт реалізується за підтримки
КОНТАКТИ
altstage.ua@gmail.com
+38(097) 493 5272
© 2021 ALTstage
підпишись на новини